Tjoho!

Idag började jag jobba vid ett och då satte jag genast igång att städa en av crosstrainerna. Puh, vad äckligt smutsig den var.. men kul att se resultatet efteråt! Riktigt stolt att jag han med ett seriöst rygg och biceps-pass också, det var ju inte igår jag var så duktigt direkt?! Plus att jag lyft tugnt, well done Joserfin.



Såhär känner jag mig för tillfället, men det blir bättre när jag får defragmentera huvudet imorgon! Det är det jag gör när jag får spring i benen...

Jag fick ett godkännande från cochen att jag kunde ta och springa imorgon eller det blir väl joggning, men jag skulle hålla igen på tempot. Yeas äntligen! Nu är det bara att få en god natts sömn så är jag redo imorgon, gonatt.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0