kött fi fan

Nu är det snart en månad sen vi för första gången pratade med varandra... trodde inte att läget skulle se ut som det gör idag. Finns en stor risk för att jag "åker dit" haha, men kämpar emot i alla fall. Varför? varför? varför..? JO för att det är enklast så!! Men varför måste allt vara så enkelt? - Käften Josefin, sluta ifrågasätt dig själv ^^.

kvinna i kärlek

GRYM BILD!!
Ibland blir jag så förvånad över mig själv och hur jag tänker, men mest av allt hur jag kan vara så kall. Känslokall alltså! De stunder då jag egentligen skulle ha storbölat eller snyftat existerar inte längre. Min kära mor säger att jag är rädd för min egen gråt och jag tror henne, vill inte visa mig svag. Eller jag känner att jag inte vill drabba någon annan om jag mår dåligt eller så. WbWJfbedjvbjukbvkebsjmx j nljxljxlbncljxbjlvbjxfb = Jag blir galen!!!!
Gud måste verkligen hata mig mest på hela jorden... För imorse upptäckte min söta lilla dator att det var virus på den, och kort därefter klappade den ihop. Men inte grät jag för det! Utan jag tänkte bara för mig själv "Det löser sig".
Se så jag är... Helt fittig i huvudet.
Over and out /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0