Lunch på IKEA

Morgonen började med att företags-lektionen var inställd pga sjuk lärare... men det gjorde ingenting. Vi tjejor i klassen tog en sväng till IKEA för att fördriva tiden tills vår nåsta lektion började (12:50) Plus att vi åt en utsökt lunch. Två flugor i en smäll liksom, inte helt fel!

För övrigt har jag varit inte bara rastlös utan JÄTTE rastlös så det har ju blivit si sådär 467 promenader de senaste dagarna, plus att jag har ett rejält ryggskott att dras med.. men det är bara bita ihop ;-)


Jag och Calle kör traktor (för första gången i våra liv)

Annars händer det inget spännande, men ladugården vänta imorgon.. Morgonmjölkning och grisning vid 07:00 hoppas vi får se några små gris-skivor ^^ För er som inte vet vad en gris-skiva är, så är det en väldigt väldigt liten gris som är tun som en limpskiva ungefär. Skitsöt! Kanske ska ta en bild på en sån så ni förstår hur söta de är, men de är bara söta när de är små sen blir det brutalt fula. Tvärr men så äre.

Sista dagen innan distans-veckan och det blir en avskedsmiddag med Bella imorgon.. innan vi skiljs åt (Hur ska jag klara mig utan henne) Kommer ju inte skratta på en HEL vecka!!! Hahaha.

Nej sängen nu och klockan ställd på 05:00, de är gött de!

/J


Kommentarer
Postat av: Hilda

Följ med mig imorn!! jag vet att du vill. Springpojken!! du behöver röra på dig. I trappor :D haha!

2010-02-18 @ 22:51:52
URL: http://millionwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0