Plugget

Jag är värre än min kära lillasyster Elvira när jag kommer hem på helgerna ^^, vill prata prata prata och berätta en massa men känner mig mest bara jobbig. Fast det är ju så svårt att hålla tyst, inte min starkaste egenskap.

Pluggar inför etologi-provet på måndag därefter är det bara att smida om för växtodlingen på torsdag. puh! Men det ska nog gå fint. Igår var det avstamp för den första gemensamma KY-fest vilket var kul, jag var en av de fyra som var med i den berömda festkommité. Många var nöjda så jag hoppas verkligen folk hade trevligt, det var i alla fall mitt mål och sen om jag fick en bonus skadade inte. Men den är hemlig!
Klassen börjar verkligen bli sammasvetsad nu och vi kommer få riktigt kul under det här året..


Läser också en bok på min "fritid" som min mor köpt den heter Rädsla eller kärlek? Och den är verkligen djuuup, nästan så jag drunknar men mycket intressanta teorier om hur våra beslut styrs av just de två känslorna rädsla eller kärlek.

/J








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0