Innebandy med klassen

Ja då har vi blivit inbjudna av en annan KY-klass, att spela innebandy ikväll 20:00. Ska vara med så gott jag kan, men är inte direkt någon hejare på just den sporten...
Väntar på att Näven och Åhman ska komma tillbaka från shoppingen, sen bär det av mot Ljungsbro för lite "gympa".

En annan grej

Då är nycklarna borta igen då! Andra gången på två veckor, bra jobbat! Suck, blir bara så jävla trött på mig själv förstår inte varför hur jag lyckas? Alltid ett sånt musterium. Får fråga recceptionen på torsdag då det är skola igen, hoppas på att någon har hittat dom på parkeringen, där jag tror att jag tappat dom.

ÅH, mitt lilla hjärta värker, jag saknar dig såååååååååååååå! MMmmmMmm! Det är ju lagom frustrerande att man alltid vill ha det som är så svårt att få. Kunde det inte vara en droppe lättare, åtminstonde!

/J

Kommentarer
Postat av: Mama

Jamen, du e otrolig.... Förresten -det heter LINKÖPING inte Lind- köping!!!!

Vem är det du saknar mer än mig????



Puss

2010-01-19 @ 19:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0