Ursäkta förvirringen...

Halloj!
Det är LINköping jag flyttat till, eller flyttat och flyttat bor där från söndag till torsdag sen är jag hemma i Katthult. Veckorn tuffar på sakta men säkert och jag lär nog uthärda den här utbildningen ^^.  Veckan som kommer är full med aktiviteter vilket känns skönt! Då går dagarna fort och så slipper jag vara så rastlös. Måndag är det studiebesök som gäller, Tisdag innebandy 20:00-22:00, Onsdag ladugården 06:00-17:00 och sen tordag vanlig skoldag plus att jag åker HEM!!! schuuuuuhuuu.

Se där? Gillar vi det här.... (Hilda ser du hur söt Italenskan ser ut? Och GLAD)

Har sprungit mig svett idag, hjälpt moster Carro att flytta. Det bara rann svett inte bara på mig utan alla andra tjejer som var med och hjälpte till. GIRLPOWER! ♥

Imorgon ska jag färga min utväxt och se till att träna mina muskler plus att jag måste sätta mitt tryne i växtoblings-boken innan jag kommer efter. Vilket är absolut förbjudet för mig!


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha Jossi, tack för att du förklarade för mig :D Vad roligt! Vad är det du pluggar exakt? :) puss!

2010-01-24 @ 17:48:42
URL: http://madelenewinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0