Att skriva är bra.

Jag har tagit mig tid att gå tillbaka och se vad jag har skrivit om tidigare... intressant att läsa, få en överblick om vad alltsammans har handlat om. Inte helt lätt att summera dock, men över det hela är det mycket känslor och annat kletigt. Jag är en känslomässigt stark människa, bara att jag på senare dagar haft svårt att vara den jag egentligen vill.
Måste helt enkelt lära mig att acceptera min egen gråt och släppa trycket på ventilen oftare, annars är det lätt hänt att det blir ett övertryck som gör att det hela spricker. Det är tungt och svårt att riktigt veta varför jag gråter.. inte för att det har någon direkt betydelse men i alla fall.

Saknar allt som varit, hela tiden jämt jämt JÄMT! Speciellt nu når våren kommer och man tänker på alla fina minnen  ♥
Ibland undrar jag om andra människor tänker mycket på allt de varit med om och upplevt? Får en såndär varm känsla i kroppen och en liten värk i hjärtat. Konstigt men sant! Börjar få sån värk, men det är bara för att vår/sommar är på ingång.. Blir splittrad och nästan lite förvirrad över alla känslor som jag känner, de säger si och så.

Men sommaren 2010 kommer bli min sommar det är en sak som är säker!!

/J

Kommentarer
Postat av: hilda

Min med!!! snygg som faaen!

2010-03-09 @ 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0