Jäkta

Tränar och telefonen ringer, fika med pappa och Elin, halvspringer hem. kastar i mig några bitar kyckling samtidigt som jag försöker duscha, sminka mig och gå på toa. Snyggt! Jag i ett nötskal. Men jag fick ihop ekvationen med minus tid och allt gick enligt MINA planer. Ett noll till Josefin!

pray to God you'll give me one more chance, girl..
I'll be there for you
These five words I swear to you
When you breathe I want to be the air for you
I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
Steal the sun from the sky for you
Words can't say what a love can do
I'll be there for you

Tom tom tom... vet varken ut eller in? Många förändringar just nu och därmed är jag förvirrad och allmänt tråkig. Jag läser min dagbok och grublar tills min hjärna känns mosad...
Godnatt /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0